Wednesday, August 3, 2011

Feedback from 2010 Morgan Rothschild Graduate from Japan

Feedback from our 2010 graduate family from Japan



Kannas learning experience at Morgan Rothschild Academy
How time flies! We really miss school, teachers, stuffs, and Shanghai.
My daughter has stayed at Morgan Rothschild Academy for three years and had wonderful time.
Every teacher and stuffs are well loving and my daughter always felt she is very special to them.
School has very well organized curriculum, so my daughter can only not speak three languages but also understand how to read and write. What I impressed the most is Progress note send from teacher every day. My daughter has over twenty Progress note and these notes are our treasure.
I hope that Mr. Morgan establishes school in Japan soon!!

時が過ぎるのは何と早いのでしょう。上海での生活や学校、先生やスタッフのことが懐かしく思い出されます。
私の娘は3年半学校にお世話になり素晴らしい時間を過ごすことができました。
すべての先生、スタッフが愛情にあふれ娘は自分は特別な人間であるという自信をつけることができました。学習面ではきちんとしたカリキュラムが組まれており娘はただ3ヶ国語を喋れるというだけではなく読み書きもきちんと習得することができました。そして私が一番感動したのは幼稚園から毎日持って帰る英語と中国語で書かれた先生からの連絡帳です。これで娘の園での生活が手に取るようにわかり本当に助かりました。卒園時には20冊を超え娘にとってかけがえのない宝物となりました。
日本に同じ幼稚園があれば???園長先生お待ちしております!
Mother of Kanna Sakaguchi, Japan

No comments:

Post a Comment